tiistai 11. kesäkuuta 2013

98# Postaussuunnitelmia!

Heiii!
Minulla olisi nyt siis muutama postaussuunnitelma, joita olen nyt ajatellut piakkoin toteuttaa.
Ensimmäisenä olisi toivottu varustepostaus!
Sitä vielä mietin, kun varusteita meillä on paljon, niin ottaisin siihen varmaan vain jotkut suosikit + satulat & suitset yms, ja tekisin itseltänikin että vain kypärä,ja suosikki kamat mitä käytän.
Siihen voisi tietenkin kuulua myös kisakamat, mitä mieltä te olisitte?
Että tekisin omat videonsa, kun en jaksaisi kuitenkaan sönkätä niin pitkään.. :D
Toisena olisi kuvamuodossa tallin hevosten& ponien esittely, ja sen teenkin heti, kun kaikista on joku edustava kuva. 
Kolmantena ajattelin ns. " Ratsastus ilmepostaus!" , eli postausta johon rajaisin minun ilmeitä ratsastaessa yms.
ps. vaihoin blogin otsikon... :3

Nuo kolme siis tulossa, kunhan selviydyn tekemään! :)
Ja yhtenä päivänä huvin vuoksi muokkailin sampasta Ennen-Jälkeen kuvan, ja katsokaa ja naurakaa Sampan 2012-kesämahalle.. :D
Toinen on noin paljon pienempi kun tuli ongelmia... :33

Jooo o... Kehitystäkö edes? :D
Alle vuodessa tuo kunnon nousu, koska 2012 kuva on elokuulta, jollon Vaavi oli jo syntynyt, ja 2013 kuva on ennen kesäloman alkua.. ¨
On se aika hyvässä kunnolla nyt... :)

// Smallukka

2 kommenttia:

  1. tee sellanen moni osainen varustepostaus :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin aattelin, mua vaa panikoittaa et taas tulee se mun änkytys sit siihe videoon! :D

      Poista