sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

101# Kisapostausta!

Ääääääääääääääääääääääää!!!!!!
Mulla oli siis Perjantaina & Lauantaina kisat.
Perjantaina Sampalla, ja lauantaina Viennalla & Kariksella.
MUTTA... minulla ei ole ratavideoita/kuvia, koska kukaan ei kuvannut! ;-;
Eli joudutte tyytymään tälläseen kökköpostaukseen, jossa lopussa tänään otettuja kuvia.
Huom! Sainkin kuvia perjantain kisoista, niitä lisätty!
Perjantai

90cm meni hyvin, ja rata olikin tosi helppo, ja vain yksi vaihe, eli siis reippaasti ja pienemmillä teillä.
Mutta kakkosesteen jälkeen poni kääntyi hiukan liian innoissaan itse, ja minä en saanut käännettyä kauemmaksi seuraavasta esteestä, jolle oli ihan helekatin pikkunen tie, niin se seuraava tultiin aivan liian läheltä, ja este tipahti.
Muuten puhdas ja huippurata!
Ois voitettu luokka jos se este ei ois tippunu xC! Mutta olen supertyytyväinen huippuponiin:)

100cm alkoi hiukan nihkeästi, ja ykkösvaiheen loppua päin alkoi vasta vauhtia löytymään.
Kakkosvaiheessa vauhti alkoikin olla aika  reipasta, ja radan jälkeen olin vain yhtä hymyä, noo oltiin tehty nopea puhdas rata, ja hypätty johtoon! :)
Lopussa tuli vielä yksi nopeampi rata, Vain alle sekuntti nopeammin, mutta siis kakkossija, ja olen TODELLATODELLA tyytyväinen!! <3 :)

Lauantai
70cm Viennalla meni tosi hyvin!
Tälle kuvalle ei voi kun nauraa!
Ekaksi tuo ilme,
tokaksi asento... Mitä helv*ttiä mä teen? :D
Ei katsonut yhtäkään estettä, ja meni reippaasti. Tosin harmiksemme viimeinen este putosi, ihan tavan kolahduksesta, ei sen erikoisemmasta syystä! Tääkin luokka ois voitettu jos ei ois tippunu se este! :D
Oltiin sen verra nopeita!

80cm Kariksella lähti heti alusta asti reippaasti, tosin alkuun tuli muutama hyppy tosi pohjaan, mutta sitten alkoi rullaamaan. Mutta ykkösvaiheen loppupuolella oli sarja, jonka väli oli hiukan huono karikselle, ja varsinkin meidän vauhdille, niin se kielsi B- osalle, mutta loppu ykkösvaihe menikin tosi hyvin, ja tyytyväinen tähänkin olen!

Siis minun mielestäni kisat meni tosi hyvin! :)
Huippuponit mulla kyllä kisakäytössä nyt! Ens kisat onkin jo 23.6, Tahkolle ollaan Viennan ja Kariksen kanssa lähdössä.
Viennalla 80 & 90cm ja Kariksella pelkkä 80cm. Sitten on 30.6 Sampalla Kuopiossa 95 & 105cm, ja sen eteen päin en vielä tiedä. :)

Mutta nyt, kuvia mitä tänään Emilian kanssa tuli napsittua! :)



Siis et oo tosissas, et napsit koko ajan vaa kuvia?!! 






Laatuja teillekki.





Mulla on tulossa sellasta kunnon kuvapostausta tiistaina, kun emilia on siihen asti varmaan yötä täällä, niin kuvailen Emilian kameralla, mutta nyt ei muuta.
Hejdoo! :D
//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti