keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

94# ~Mä en pyydä sulta kiitos ja anteeks, vaan toivon vit*sti et vedät auki sun rantees ~

Anteeks! :D
Mun postaus tahti on nyt iha kauheen tihee? ;o
( ps. otsikko on yhen jutun takii tollane, älkää ihmetelkö... :D )

Mutta nyt taas " jihii" kuvapostausta:D
Tänään ei tapahtunu mitään erikoista ( jollei lasketa, et oon jaksanu koko päivän n. 3h yöunilla), joten tässä vaan päivän sekoilu kuvat ft, Pinja ja Emilia! <3 :))
+ illalla oli valkka muttei kuvaajaa.. -.-
++ tästä postauksesta näette, miten vammasia me ollaan:D



Pellolle ottaa mulle fb profiilikuvaa, ja tota... Kaikki alkoi tästä:D

Läskiplösö;(

Tämä sit pääty profiilikuvaks..:DD:D



Möksmöks

Minu peipit<3 :D




Yritin saaha pinjan kaa kuvaa mut failas ;( ;3;













Lapset rupes leikkii.. :D



... :D


Dodi, tässä taas postaus. Ens kerran en tiiä millon postailen:)
Mutta sitten kun jaksan & kerkeen,

//Smallukka

2 kommenttia:

  1. Ääww oli pakko leikkii koska kuumuus :DD!


    terveisin emilia joka ei jaksanut kirjautua sisää:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihän oli aika kuuma :D
      Mä tunsin itteni todella fiksuks ja vanhaks teidän ansiosta! :D

      Poista