sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

105# Ei ehkä niin hyvin menneet kisat...

Eli siis.
Tänään oli ne kisat. Mulla ei ollu kuvaajaaa:(((( Saatte tyytyä vanhoihin kuviin, koska kuvattomana ihan tylsä.
 Ite oon toki tyytyväinen, varsinkin Karikseen.
Viennaan en niinkään, mutta en kovin pettynyt ole myöskään.

Joku ikivanha kuva, este 70cm
Karis 80cm
Karis oli ihan SUPERHYPERHIENO!
Radalle mennessä tunsin että ponia ei väsyttänyt vielä ollenkaan, ja reippaasti puksutti eteenpäin, ja suuntasin suoraan kohti estettä nmr.7, joka oli muuri. Ainut pelottava este.
No, Karista ei este kiinnostanut p*skaakaan, joten nostin laukan, tervehdin ja merkin saatuani aloitin radan aika rivakasti, koska radassa ei ollut kuin yksi vaihe.
Kaikki esteet sujuivat TOSI hyvin, tosin minä olisin voinut tehdä hiukan pienemmät tiet niin ois tullu parempi aika ( mentiin hiukan liian pitkästi... :D )

Mutta kuitenkin, reipas rata tuli kuitenkin ja 6. sija. Ja 10 sijottui! Jess! :)
Rata ois toki voinut mennä paremminkin, mutta kuskin moka kun tuli hiukan hidas ja muuten tosi tyytyväinen olen! Huippuponi:)

Kotona treenia viimekesänä! este 80cm
Vienna 80cm
Tää rata on se huonommin mennyt, ainakin minun mielestäni. Minun ratsastus oli päin sanonko mitä... Ja kun kuski ei mennyt hyvin, niin Vienna tietenkin on liian fiksu hyppäämään ilman ohjeita.
Eli siis hylky, mutta molemmat kiellot omia mokia. 2 esteelle tultiin hiukan hitaasti ja esteen takana oli värikäs puomiläjä, niin Vienna katto niitä vähän ja unohin hoputtaa niin hyydyttiin jo niin kauaks esteestä että... :D
Sitten pikkulenkki ja ylitse vaan, jonka jälkeen rata meni hyvin kunnes sarjan jälkeen tuli radan melkein ainoa este jossa oli peloke -pysty jonka alla pieni laatikko. Minä hyydyin itse täysin, en ratsastanut suunnilleen ollenkaan(anteeks:c) ja työnsin hartiat vahingossa eteen, ja siitä tuli sitten stoppi. Se oli  niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin minun oma moka että ärsyttää! Siitä sitten toinen kielto ja hylky. Mutta poni oli hieno!

90cm kisat Pyhäjärvellä viime kesänä
2. sija
Vienna 90cm
Tältä radalta ois voinu tulla jopa puhas rata jollei mun poni vihais mun kannuksia!
Tää EI VOI OLLA TOTTA! :DD Siis ennen kolmos estettä hoputin vähäsen ( Viennan mielestä liikaa kannuksilla), siis ihan tosi vähäsen ja Vienna sai hirmu raget siitä:D Se veti ekaks ihan hirveen pukin, ja sit oli silleen " E-ei! Mä en hyppää!!".
Ja pysähty. Siis vaan pysähty:D Otettiin uus vauhti ja kun koklasin saada liikkumaan kannuksesta, tuli taas vaan pukki ja sit stoppaus.
Se poni vihaa mun kannuksia!!
Mutta alkurata meni hyvin, ja ei kattonutkaan yhtään estettä!
Hieno poni on mulla kyllä, vähän liian fiksu vaan! <3 ;)








Nyt ei sitten muuta.
Huomenna tulee Anna pitkästä aikaa yöks! <3 Ja saattaa tulla postausta, mutta ei varmaan.
Sitten tiistaina tulee Riikka & Emilia yöksi, ja sen jälkee saattaa tulla jtn postausta, mutta ei mitään hirveempii.
Sunnuntaina onkin taas kisat, Sampalla 95 & 105 Kuopiossa.
Mutta kuulumisiin!! :)

//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti