maanantai 3. kesäkuuta 2013

92# Uittoa ja koulutusta takana! :)

Heijjjj
Eilen illasta Emilia tuli meille, ja kuvattiin joitakin hepsukuvia kun hepat oli laitsalla ( laitan alemmaks pari), ja tänään sitten päivä alkoikin ( tosin vasta puolenpäivän jälkeen.. :D ) hevosten kouluttamisella.
Emilia ratsutti apuna Viinaa, minä Ramsua. ( Kuvia siitäkin alla)
Sitten illalla kun Juulia ja Pinja tulivat, lähdettiin kävelemään kohti minun tuttujeni rantaa, uittamaan poneja!
Pinja Viennalla, Juulia Kariksella ja minä Vaavin kanssa, Emilia kameran kanssa! :D
Rannalla ponit menivätkin hyvin, mutta kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, joten; kuvat olkaa hyvä! :)














Ratsastaja & koulutettava:D










... Minun hepsu:D






Ja mulle aina sekopäät:D


























//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti