maanantai 17. kesäkuuta 2013

102# ~Olen Somelainen~

Tää on taas tälläne väli-postaus, kun teen sen ison postauksen huomenna joka päivältä, niin tässä tulee sitten kuvia, mitä käytiin tänään kuvailemassa Maaran & Emilian kanssa. :)
Itse olen suurimpaan osaan kuvista aika tyytyväinen, mutta kommentoikaas mistä tykkäsitte eniten? :)
+ lopussa parikuvaa kun oltiin tänään ukin ja mummon mökillä niin sielläkin pari kuvaa tuli napsittua.

Tää on mun suosikki näistä kuvista:) 


Laatu...











Emilia suuttu ku Maara kisko päätä alas kokoajan! :D











Uimaan menossa.. :D

Minun nättimys<3!





Yäs on aiks söpö tarkennus ja ite tykästyin tähän kuvaan.. :D

Isi on tuol ikkunan toisel puolella... xDD

Juu mut nyt ei muuta.
Nyt lähetään ratsastaa, ja sit illalla on ohjelmassa mun hiusten värjäys jihii!! :33
Huomenna sit isopostaus:)

// Smallukka

2 kommenttia: