lauantai 1. kesäkuuta 2013

91# LET'S GO SUMMER HOLIDAY!!

Jiihaaaa!!!
Kesäloma!! ( Ps. postaus on iha helevetin tylsä; joten musiikki, tai hyppää suosiolla yli!)





Nyt mun pitäs laittaa tänne varmaa tokarista ja kaikkee sontaa miten " ihana,mahtava,upea ja täydellinen" luokka meillä on ja en malta odottaa kesäloman loppumista että näen taas luokkalaiset.
Turha toivo ( Kyl mul tytöt teitä tulee ikävä.. >.< )
Mutta itseasiassa mun ensimmäinen yläaste vuosi ei ollut niin kauhea kun minä luulin.
Kaikkien pelotteluja vastaan, vuosi tuli yllätyksenä.
Luokka oli mukava, opettajat iha jees ja tylsää ei kovin usealla tunnilla tullut!  Jos jätän tän lässytyksen tähän ja selittäisin jotain fiksumpaa? :D
Todistukseen olen ihan tyytyväinen; vähän huonompi kuin syksyllä, muttei kutosia tms. KA oli tasan 8.0 käyttäytyminen mukaan laskettuna.
Vuodesta jäi paljon yksittäisiä asioita mieleen, mutta ikinä en unohda maailman hauskimpia kuviksen tunteja, mitä ei enää tule minun tapauksessani!
Kuviksen tunnit servailtiin,naurettiin,riehuttiin ja vittuiltiin opettajalle. :D Mutta vuosi oli ehdottomasti ihana <3 :)

OKEI NYT EN ENÄÄ SELOSTA TOSTA MITÄÄN!!
Jäin muistelee nyt vähän koko kouluvuotta, ja miettimään mitä kaikkea olen oppinut yms.
Alkuvuonna en osannut pelata tunneilla kunnolla salaa puhelimella, kyllä se nyt keväällä onnistui hyvin! :D
No ei nyt, kyllä mä jotain fiksuakin opin ( ^^ en puhu puhelinoppimisen puolesta enkä vastaan!)
Kesälomalle mulla ei oikeastaan ole hirveämmin suunnitelmia, kerron aina kun jotain erikoista tapahtuu.
Alkuun vain se että nyt heti eka viikko on enemmän sellanen "treeniviikko", eli muutama valkka tulossa, ja mahdollisesti postauksia yms.
Ja Sampalla on nyt parin viikon kisatauko, että estekisoihin ei olla ihan heti lähdössä.

Jos olet jaksanut lukea edes tähän asti olet kyllä melkoinen supermies Ö.o
( Mä en jaksais lukee) .. :D
Tää juttu ei kiinnosta ketään ollenkaa, laitan silti.

Alkuvuodesta, ( ehkä) 17.8 minulla oli kotona viisi rakasta hevosta, mitä saatoin milloin tahansa hoitaa.
Vaavi


Vienna













Maara

Sissi















Samppa




Silloin kilpailin vain Maaralla ja Viennalla.
Alkutalvesta heti mukaan lähti Tupla, jolloin kilpaileminen ja valmentautuminen muilla jäi hiukan taka-alalle.
Tuplan kanssa pääsimme aluerenkaaseen, ja kilpailuja tuli kierrettyä paljon, mutta ennen kaikkea luottamus kasvoi, ja myöhemmin kiinnyimme toisiimme niin paljon, että ero tuntuikin jo hankalalta.
Tuntui erilaiselta, kun saara tuli takaisin ja otti Tuplan omaan käyttöönsä, ja minä vaihdoin takaisin omiin poneihini, Samppaan ja Viennaan. 
Sampan kanssa treenaminen alkoi ihan pienestä, Viennalla enimmäkseen koulusta.
Kevään myötä treenasin koko ajan Sampalla enemmän, ja enemmän.

Nyt, kesäkuussa olen päässyt  Sampalla ensimmäisiin metreihin, ja muihinkin luokkiin, mihin ennen en edes uskaltanut mennä.



Herrajumala mikä urheilija oot jos luit koko tekstin... :D
Mutta eipäs nyt muuta,
//Smallukka





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti