sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

96# Estehyppelyä pikkuponilla!

Heii:)
Tänään meillä olikin heti aamusta estetunti, jolle lähdin Kariksella, tarkoituksena treenata 15.6 oleviin kisoihin, joissa menen 80cm. 
Tunti alkoi hyvin, poni oli hiukan energinen, mutta kuitenkin mukavan tuntuinen ratsastaa. :)
Alkuun hypättiin yhtä pikkuestettä ja sen molemmilal puolilla olivat puomit. Minä vähän innokkaana syöksyratsastajana, menin hiukan liian kovaa ponin kanssa niin tuli huonoja hyppyjä, mutta kun Saara huusi (naama punaisena) tajusin että ehkä voisi hiukan hidastaa, ja alkoi sujua paremmin.
Sen jälkeen jatkettiin kaarevalla linjalla, ja siitä sitten radan pätkiä. 
Poni meni tosi hyvin, vaikka lopussa alkoikin hiukan väsyttämään:) 
Mutta tässä sitten kuvia tunnista:) ( Kolme vikaa kuvaa on 80cm, ja muut onki  alkuverkkaa)




Tähän kaahasin liikaa, kun saara teki mulle sellasen uusinta radan, ja minä
truekaahaajana syöksyin vähä liiian kovaa niin sen takia tollanen hyppy.. :D
Sitten tallilla on uus poni....
©Saara
Toi varsa siis:D Kiwin varsa synty nyt, tollane pikkukääpiö vauvva:)
Vähän tyhmä ja iha hirveen pieni! :D ( Oon iha hirveen kohtelias!)

Mutta nyt ollaan alettu kouluttamaan myös minun Vaaviani hiukan enemmän!
Suitset päässä, ja suitsissa siis ihan kuolaimet:) Tänään käytiin taluttelee kentällä suitset päässä, niin kuvailtiin samalla että tässä siitäkin kuvia:)















Oiku vaavi on jo iso neiti! :))) <3
Vaavi on jo isotyttö, iha suitset päässä ja sitten säkääkin on jo 140cm, mitattiin tänään samalla:)
Ja siis ikää 10kk! :D
Mun neiti:)

Mutta nyt ei muuta, hejjo:)

//Smallukka


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti