maanantai 10. kesäkuuta 2013

97#~Oon eritavalla hyvä, ja tälläst sä et löydä mistään~

Mun otsikot on nykysin jotain laulujen sanoi... :D
Mutta siis tänään rupesin reippaana ratsastamaan, ja aloitin heti 45minuutin reippailulla Kariksen kanssa! :)
Alkuun mentiin ihan perus taivutteluja, sitten otettiin laukassa pääty-ympyröitä, ja vielä loppuun väistöjä.
Loppuravit köröteltiin pitkin ohjin.
Poni meni tosi hienosta!

Heti kun Karis oli hoidettu pois, hoisin Sampan valmiiksi ja lähdin sillä ratsastamaan. 
Sampalla menin n. 30 minuuttia, ja paljon taivutteluja,laukanvaihtoja yms.
Sampsukin meni tosi hyvin!
Mutta laitanpas nyt kuvia, kun en jaksa kirjottaa.
ps. lopussa hiukan kuvia Sorsa-vauvoista! ;)

Kädellä on pitkä tarina, sitä ei kaikille kerrota.


Käsien ongelma... -.-

Oi kädet! :D Taas vamo.. .:D



On sillä nätti laukka, mitä vikaa?:D


Tää on joku pohkeenväistösäätö, joten älkää kysykö asennosta.. :3





Meidän ilmeethän on just söpöt.. :3





Mä kuolin.. <3 :333

Nyt ei muuta.. 
Postailen ens kerran kun jaksan, pari postaus ideaa mulla olis, katotaan jos jaksaisin toteuttaakkin...

// Smallukka

4 kommenttia:

  1. oot niin hyvä ridaa:) onko toi karis sun oma?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Karis asuu vain tallillamme, se on kaverini Siken poni, ja kun viikonloppuna olen sillä kisoihin menossa niin nyt sitä hiukan liikutan apuna:)

      Poista
  2. aaaaaws noi sorsat♥joooo oothan sä iha semihyvä ridaa.

    VastaaPoista