torstai 14. toukokuuta 2015

247# Estetunti kotosalla

Heei!
Tänään piti päästä hyppäämään ennen viikonlopun kisoja, ja valmennukseen ei ollut mahdollista päästä, joten Saara piti minulle estetunnin.
Aloitin ihan itsenäisesti verkkaamalla askellajit ja vähän ristikkoa molempiin suuntiin, kunnes Saara tuli ja alkoi neuvomaan. Tehtiin pikkupystyä yms kasilla ja sitten ruvettiin ottamaan vähän kerrallaan rataa, ja sitten loppuun lyhyt viiden esteen rata n. 110cm.
Ei hypätty hirmupitkään, sillä ensinnäkin kokoajan satoi, ja toiseksi minulla tosiaan on sunnuntaina kisat, joten ei viititty rasittaa liikaa.
Rebeka meni tosi hyvin, mutta olen huomennut että mulla on oma istunta lähtenyt tosi huonoon suuntaan.

Meno oli alkuun aikalailla tuollaista - Rebeka lähdössä lentoon ja minä roikuin vain mukana sen verran mitä kykenin.







Rebeka kyllä kehittynyt tosi paljon hyppyhommissa, nyt päästäänkin sitten sitä kymppiä kohti kisoissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti