lauantai 21. joulukuuta 2013

163# LOMA

Jesjesjesjes <3 Vihdoinki joululoma (8 Tänään saatiin tokarit ja olen tooosi tyytyväinen ! Viime vuonna ka oli 7.9, nyt 8.214 !:) Ja seiskojaki oli vaan kaks ja ysejä viis (8
Hirmu hymiöparaati ku oon niin ilone :DDD
Ei oo tapahtunu mitää erikoista, pari valkkaa ollu mutta en saanut kuvaajaa. Ja nyt lähiaikoina ennen joulua jos Emilia pääsee meille käymää niin otetaan vähän joulukuvia, mulla nimittäin on kivoja ideoita.. ;)
Tänään öö olin tokarien hakemisen jälkeen vähä aikaa Emilialla, ja tulin kotiin ja koitin maalata tikrun mutta pepulleen meni. Kuvia kyllä kävin siitä pari nappaamassa, jotka epäonnistuivat. Vois ruveta treenaamaan talvikuvausta, kun kesällä tuntuu kaiken onnistuvan paljon paremmin.


4 kommenttia:

  1. Oii, ihania kuvia! Haluutko mennä kurkkaamaan mun blogin? http://miljanhevoselamaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Söpö poni. :) Ja onnee tokarista.

    VastaaPoista