sunnuntai 15. joulukuuta 2013

162# Pikkujoulut

Tänään meillä oli seuran pikkujoulut ja lähdettiinkin heti yhdeksältä aamulla kohMati Alapitkää, jossa menimme lännenratsastus tallille, ensin joimme glögiä ja söimme pipareita & joulutorttuja ( ja me ahmattilapset Siiri,Reetta,Emilia ja minä valtasimme sulkaapatukat ja lakut >:3 ) Sitten oli ensimmäisen ryhmän ratsastusvuoro. Minä olin ensimmäisessä ryhmässä, toisessa ryhmässä olivat sitten Siiri,Reetta ja Emilia. Ensimmäisessä ryhmässä oli myös Sini,Saara ja Flo.
Minä sain ratsukseni Mani-nimisen Quarter tamman, joka oli aivan ihana ! Mäkii tahon yhtä ihanan ponskin !:3
Tunnilla vain kerrattiin, ja lopussa opettaja sanoikin, että olen kehittynyt tosi paljon siitä, kun se viimeksi minut näki ratsastamassa.   Mun ryhmän jälkeen kävin vetämässä lisävaatetta päälle, ja menin kuvaamaan tyttöjä. Reetta meni Marco-nimisellä ponilla, Siirillä oli Bonnie ja Emilialla Joe. 
Mä oon tosi sexy.. :D



Jouduin muuten näyttämään mallia miten toi porttitehtävä tehdään ja samoin puominpäällä väistössä XD

Se tippu:(

Kokoan sitä just 

Se kemmasteli suunsa kanssa

Ai mitä luntako? 





























//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti