lauantai 14. joulukuuta 2013

161# Kaverit kertovat

Eli siis, tälläinen hieman erikoisempi postaus, jossa kaverini kertovat mielipiteensä minusta !:3

Riikka
Sallukan oon tuntenu jo kohta 8 vuotta. Tutustuimme ekalla luokalla. Ja siitä lähtien olemme ollet hyviä kavereita. Ja aina olleet myös samalla luokalla. Kakkos luokalla oltii niiku ihan BFF♡ eli olin melkee joka päivä sallukalla ja tällee mut sit anna tuli meidän kaa ja oltiin sit kolmestaa bestikset! Sallukka on sellanen ihQ 170 ja aika paljo vajaa (tälläsii inside juttuja.. ) meill on todella paljo hyviä muistoja mille me naurataan aina tällee jäljeen päin:D sallukka on sellanen tyhmä, ihana, tärkee ja kaiken voi sallukalle kertoo ilman et pelkäis et kaikki sais tietää ja kaikkee ihQuu ja sen jutut on joskus sellasia ettei se itekkää älyä niitä. Saatika muut xdxd... sit jos ollaan jossain nii sit se huomaa jonkun pojan ja sit se ihastuu siihe..sill on varmaa 20 ihastusta ollu täss yläasteel:D:D niiku joka kuukaus vaihtuu ja ja...sallukka on hyvä kouluuss mut se ei saa olla parempi ku mä x'dd siihen on tietys syyt! Sit jos sallukkaa v*tuttaa nii sitä myös sillo V*TUTTAA!:D mut sä oot sallukka just tollanen ihq ja mikskää muuks sä et siit muutu ja se o hyvä! Laav u beibi♡!!










Reetta
mistä mä alotan.... sallukka on tosi huumorintajunen, ja sillä on ehkä maailman parhaat jutut! itseasissa jutut on mitä tyhmimmät, mut sallukan kaa on aina hauskaa Sallukalle on helppo kertoo kaikki mitä mieleen tulee, ja se on tosi hyvä kuuntelemaan. Se osaa auttaa ja sille voi puhuu ihan millon vaan, koska fb 24/7! Tutustuin tähän upeaan naiseen kesällä 2010. Mun serkun poni muutti näitten tallille ja sitä kautta tutustuttiin! Sinä kesänä käytiin ahkerasti tallilla ja sillon Sallukasta tuli mun yks parhaista kavereista. Ratsastuksenopettajana hän on aika ankara! Jos tekee jotain väärin hän huutaa Mut toisaalta se on hyvä asia, koska sillon ainakin oppii, eikä toista kertaa tee samoja virheitä. Sallukka on auttanu tosi paljon mua myös tän ratsastusharrastuksen kannalta! Sillä on ihan huippuja poneja, joilla oon kokenu paljon uusia kokemuksia. Ratsastuskouluissa ei niitä hevosmies taitoja pahemmin opi, mutta Sallukan ansiosta oon oppinu tosi paljon. Sallukkaan on tosi helppo tutustua. Voin sen sanoo et ujo hän ei ainakaan ole Tultiin melkein heti juttuun ja siitä ei oo vielä irrottu, eikä irrotakkaan. Tämä kaunis nainen on aika vahva ja heittelee minua aina talli pihoilla, joka kyllä joskus ottaa vähän päähän Meillä on ollut tosi paljon hyviä muistoja ja niitä tulee vielä paaljon lisää puspus




// Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti