maanantai 28. lokakuuta 2013

151# Happy Birthday (8

Heiijj!(:

Tänään on siis tosiaan mun synttärit - 14v jjjeeee!- 
 Ja muutama synttärilahja jo saatu (; Saaralta sain kivan paidan & vyön, ja muutamia muita jo ennen synttäripäivää saatuja lahjoja en jaksa luetella.
Mutta ehdoton ykkönen on äidiltä ja isiltä saatu lahja, joka vaikuttaa positiivisesti tänne blogin puolellekin.. ;)

Puhelin laatu <3 

Eli siis 600D ! <3
Uhnam mun rakkaus <3
Nyt mulla ei oo vieläkun kittiputki, mutta pitää joulupukilta toivoa (;






























Ja sitten Sikke tuli nyt myöhemmin tallille, joten ratsastuksia kuvailtiin, että tässä kuvia (8




Kauniita noi mun asennot ja ilmeet... :D
//Smallukka

6 kommenttia:

  1. onko kuvia ku toi sikke ratsastaa? ois kivaa nähä niitäkin :)

    sulla on kiva blogi(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niitä, mutten laita paljoakaan kuvia muiden ratsastuksista.
      Kiitos(:

      Poista
    2. miks? mä haluisin nähä miten karis menee sikellä ku en oo ikinnä nähny. mut ymmräärän jos et halua ....

      Poista
    3. Minun blogiini eivät omasta mielestäni kuulu muiden ratsastelut, varsinkin jos ne eivät mene minun poneilla.

      Poista
  2. miks otatte salaman kanssa kuvia maneesissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maneesi on niin pimeä, ettei kuvista tule mitään ilman salamaa.

      Poista