lauantai 18. toukokuuta 2013

85# Kesä!!!!

Nyt on iha varmasti kesä.
Ja kohta kesäloma.
Ihanniinku ette ois ite tajunnu? ^^ :D
Lol. Mutta kerron eilisistä maastoiluista, ja lupaan että huomenna tulee postaus johon kasaan kaiken pe-su! :D
Olin eilen innostunu, Saara lupas Tuplista lainaan ja aattelin et lähen käymään pellolla, on jo niin kuivaa, ja Tupla on ihana maastossa!<3
Sitten me sinne lähdettiin, ja tietty kun Emilia on meillä, meitä kuvattiinkin paljon! :)
Pellolla Tupla oli hirveen reipas, ja ihmekkin, sillä oli menty viimeksi MAANANTAINA( sain sen selville kun tultiin kotiin...) ja oli perjantai.. :D Mutta pellolla mentiin alkuun vaan ympyröitä että hepsu pysyy käsissä, ja sit laukassa ruvettiin pikkase revittelee. Oli ihan huippua, ja varsinkin koska kesä,aurinko ja kaikki<3
Oli tosi lämmin yms :)
Mutta tiedän, että teitä kyllästyttää lukee tätä niin tässä nämä kuvat :D
ps. Voi kun joskus ratsastamaan oppisin...<3

Älkää valittako, kevennän ja mun jalustimet oli ihan saatanan  hirveen lyhyet 
Voikun oikeesti oppisin et kantapäät alas ja hartiat taakse..Mut tuplis hiano<3 
Jotain vammastelua taas multa :D

Tupla alkaa ilmiselvästi rentoutua^^ Ja mä näyttää ratsastajalta... 

.. Sitten ratsastaja katosi

Laav uu pony<3



Mikä könötys! ;OO 


Mun ehk pitäs ruveta treenaa kevyttä istuntaa...


Yritettiin ottaa söpöstely kuvia... :D

Se lähti tossa vetää iha hirveen kovaa, ja yritin hidastaa niin
käsi vammas...

Tuplan ilme... :D 

Sit ihan täysillä! :)



Taputin sitä silleen oikeella kädellä vasemmalle puolella kaulaa, niin sen takia mun asento.. :D

Tässä siis supertuplan ja minun maastoilut :)
Ei muuta nyt! :))
//Smallukka

2 kommenttia:

  1. Kuka on paras kuvaamaan ;)? mutmut olitteha te aika söpöi .... ;3

    VastaaPoista