perjantai 10. toukokuuta 2013

82# Tylsyysss

Okei, milllo viimeks kirjotin tänne?
Maanantaina.
Arvatkaa huvittaako mua postailla tms?
Ei.

Mulla on nyt vähä kaikki perseellään, ja ens viikol ONNEKSI vuoden vikat kokeet, joten aattelin saaha ne kunnialla läpi ( ei näitä mun ihanii vitosii (y)<3 )
Ja muutenki.
Nyt ei huvittais kirjottaa ollenkaa, mut pakotin itteni kirjottaa oikein teidän kiusaks tänne kirjottaa tälläsen maailman TYLSIMMÄN ja paskimman postauksen.
Mutta mua väsyttää niin paljo, ja TEIDÄN takii muokkasin kauniita kuvia, jotka tungen nyt tänne.
(kauniita?!!!!)

Tässä meni nää kaikki rajaukset iha perseellee xS

Täski...


dodi.
noi taiteilin äske, ja jos teen lisää nii laittelen niitäki joskus :33

//Smallukka

ps. Annalle kiitti teksteistä

pps. Kuolin totaalisesti nauruun kun näin että blogini on löytynyt sanoilla " Maailman ällöin kissarotu","nukkua" ja " facebook" :DD Sori, mulla ei oo kun sekarotusia kissoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti