tiistai 14. toukokuuta 2013

84# Pienen pieni yllätys... ;)

Eilen tapahtui yksi jännittävä juttu... ;) En siitä eilen kerennyt kuvia ottamaan tai muutenkaan kertomaan( olin kiipeenä, tuli ihmeparantuminen (Y) :D )....
...
....
vuoden eka varsa syntyi! :))
Jipii! ;)) Eilen ( 13.5.) keskipäivän aikoihin maailmaan putkahti Vauveli ( sillä ei siis ole nimeä niin se on nyt nimillä Vauveli,Vauvva,Kakru tms)
Tänään ne sitten pääsivät ensimmäistä kertaa ulos, ja tässä sitten kuvia siitä :))




"Hei äiti, tässä on jännää... Äiti?!"

"Äiti, mitä sä teet? Äiti! Lopeta,tää on noloo! Ei saa!"

"Iu, oon iha kuolassa! ;("

"Mikä siellä on?!!!"






" Ei mulla oo nälkä... "

" Ei ole... Maito vetää vain puoleensa..."

" apua! Pää lähti ilman lupaa maidon luo! Apuaaa!" 
" Hävisin, mut kai mä tän kerra voin juoda.." 


Tätä en ois lisänny jos Vikke ei ois noin söpö :D 
" TOI PALLO SYÖ MUT! PAKOOON!" 

Lällälällälieruu 
Kato ku mä oon niinku Michael Jackson ku jalatki menee tällee hianosti!




Tuu äiskä, nyt mentii!

Tuutko sä..?!

ÄITIII!! 
Ei sit mennä... -_- 

:DD
Mä niin kuolen ton vauvan ihanuudelle<3 :)
Mut nyt ei muuta! :)

//Smallukka

4 kommenttia:

  1. Äää, se on niin pieni >___< ♥ Kuolin just.

    VastaaPoista
  2. oiiiiiiiii♥syön tuon kun tuun sinne ens kerran !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyhh! Älä ;(( Se on liian söpö syötäväks!<3

      Poista