tiistai 30. huhtikuuta 2013

78# Pikahyvästit! :)

 Musa soimaan, postaus on muuten iha hirveen tylsä :3

Heij! :)
 Mulla on tässä hirveen tylsää, kun odottelen Emiliaa, että lähettäisiin heppahommiin ja sitten huomenna olisi lähtö kohti helsinkiä. :)
Mä en oikein tiiä mitä tässä selostan, mutta tuli vaan fiilis et pitää puhua jotain!:D
Niiiin unohinki, saan ehkä lähiaikoina järkkärin, mutta siitä sitten lähemmin lisää... :3
Mä oon aatellut, että vaihtaisin blogia toiseen osotteeseen, kun toi osote on iha perseestä.
Lukisitteko te mun blogia vaikka vaihtaisin osotetta? Mielipiteitä? :3
Ajattelin, et voisin ehkä huomenna matkalla päivitellä, kun puhelimessa on blogger :3 Et jotain kuvia ja tunnelmia.. :)

Mut nyt ei muuta, lisään nyt loppuun jotain kuvia :)

//Smallukka

Aijemmin juoksin mä silmäy kii,
mut sit mä törmäsin enkeliin ! <3 





Joo mä oon kauhee vamo ;S Kattokaa Emiliaa,Possua ja Emilian kameraa! <3 :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti