lauantai 20. huhtikuuta 2013

72# Matkus!

Eli siiiiiis, me oltiin tänään Pinjan kanssa matkuksessa ja mulle sattu mukaan yksi toppi,farkut ja rannekoru. Tässä kuvia niistä ;
Tosi kivat ja joustavat!

"Today is a Fun Day!"

<3 :33 

Joo olipakko ottaa viel kuva miusta :DD

Sitten asioihin jotka eivät liity _mitenkään_ matkukseen.

Mä itkin tänään verta! ;'(( 
Enehkäihamutmelkei.
MinunrakaskullanmuruniVAAVI ja hänen ihunat päitsöset olivat ihan mudassa :SS
PAINU PER**EESEEN KEVÄT! KESÄ TÄNNE!
Vaavi oli hiukan riehunut tarhassaan, tietty kun on kevät, ja mutaa, ol pitänyt heittäytyä piehtaroimaan. Ja Kaunis minunrakaskullanmuruVaavi oli ihan harmaa :( Ilmeeni kun näin Vaavin ja päitsöset... Olin kuolla kauhuun. :DD Kullanmuruseni (se on oikeesti muuten pelkkä Vaavi^^) oli vielä niiin likanen.
Okei mä taisin päivitellä jo tota ihan liikaa? 
Joten hain kakrun talliin ja harjasin sen puhtaaksi ja hankasin päitsistä mudan ja laitoin kaappiin kesää ja kuivaa oottamaan.... :33 ( jos se joskus tulis...) Ja illalla rattastin mun sekopäiset Arabit :DD Eli Samppa ja Vienna. Molemmat veti jossain vaiheessa sellasta rodeoo ettäää... Ja menin siis kentällä kun pohja on nyt niin hyvä! :) Mutta menivät iha hyvin.

Sitten suunnitelmiin. 
Jos muistan huomenna myday, sitten ens viikolla varmaan joku päivä on valkka kun viikonloppuna kisat ( Viennalla 80 & 90, Sampalla 90 & 100 ) jaaa SITTEN on jo se viikko kun lähetään keskiviikkona ruottiin, tullaan perjantaina ja jo sunnuntaina on sitte hallimestaruudet. Ja niihinkin ollaan menossa, ainakin Sampalla. Eipäs muuta nyt, kuulumisiin :33

//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti