perjantai 8. maaliskuuta 2013

54# 100% tylsyys....

Heijjj!

Nyt teen tälläsen pikasen postauksen vaa.
En oo tässä hiihtolomalla postaillut ja nyt aattelin laittaa vähä kuulumisia.
Mä oon siis muuten ollu kokoajan kotona, tiistaina oltiin koko päivä kuopiossa. Käytiin shoppailee mulle saappaat ja kisapaita, joista laitan joskus myöhemmin kuvia. Sit keskiviikkona juttelin iha normaalisti Pinjan kanssa puhelimessa, ja sit keksittiin et hei, Pinjaha vois tulle meille yheks yöks! Sit Pinja tuli meille, ja ilta touhuiltiin heppojen & sekoilujen parissa :D Seuraavana päivänä oli sitten illalla tunti, jolle Pinjakin tuli treenaamaan Viennalla, jolla hän on menossa 15. päivä kisoihin. Treenattiin koulurataa, jonka Pinja menee kisoissa ja meni tosi hyvin! Ainakin minusta, molemmilla. Minulla & Tuplalla ja Pinjalla & Viennalla. Mutta sit illalla keksittiin et Hei, sähä voisit jäähä toiseks yöks. Ja niin se sit jäi :DD Seuraavana yönä katottiin taas leffaa ja sit aamulla Pinja lähtikin(tänään).
Ratsastuksista sen verran, että kun Pinja oli täällä, oli tarkoitus tulla koostevideoo kun menin Siirin ponilla, Kariksella. Se meni molempina päivinä aika mukavasti, ja oli aikasta reipas... :DDD
Mutta tänään mun ratsastuksen ei oikein sujunut.... Oikestaan muut suju paitsi Sampan kanssa.
Samppa & Vaavi erotettiin siis tällä viikolla, ja Samppa on vielä aika villi.
Menin sillä kentällä, koska se on aurattu ja pohja on tosi kiva mennä! Ja tosi kiva tippua..
Mulla on siis omasta mielestäni ainakin tosi hyvä tasapaino. Oon hypännyt Viennalla ilman ohjausta, satulaa yms 90cm pystyä, ja en tipu kovin herkästi.
Nyt sit tipuin. Menin Sampsulla ihan normaalisti loppuraveja, kunnes se sai jonkin ihme hepulin, ja pomppi vähä joka suuntaan, ja en ollut yhtään varautunut siihen ja lensin ku leppäkeihäs. Onneks ei tosin sattunu! Mutta muuten tosi hienosti.

Ja mulle tuli taas kauhee ikävä Sissiä :'( <3 Ja tein videon, vähäisistä matskuista ja tässä tää ;


Mutta eipäs muuta!
//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti