lauantai 2. maaliskuuta 2013

52# Jeahhhh

Moi oon Smallukka ja olen todella ahkera tyttö ja rakastam videoiden tekoa ja teen niitä 24/7.


ÖÖöö joooo siis niin se vähä on jäänyt..
Mutta teen ne tänään!!!!! On aika vaikka aamuun asti, niin teen ne!

Mutta pää aiheeni- suuret lomasuunnitelmat ja kisat.

LOMA ALKO EILE JA OON SIIIS NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN INNOISSANI et jes.
Mulla ei oo mitään suunnitelmia lomalle. Ehkä tiistaina Kuopioon ostaa mulle ridasaappaat ja pe/la-su vuokattiin laskettelee Empun kaa. Muuten- koko loma kotona ft erittäin mukavat ratsut<3
Joo oon tosi innoissani...  Mutta tarkemmin niistä joskus.

Kisat- MULLA OLI TÄNÄÄN KISAT JA MULLA ON MAAAAAAAILMAN HIENOIMMAT SOTAPONIT!!!!
Menin 60,80 ja 90.
Viennalla 60, Sampalla ja Tuplalla 80 & 90
Älkää jumalauta mua kattoko!!
Vienna meni tosi hyvin, ja saatiin mentyä kokorata puhtaasti... vaikka unohin mennä maaliin. OIKEESTI! Me ois sijotuttu jos oisin mennyt maaliin! Mutta turha murehtia, meni jo.

Tuplis oli hiukan nihkee, ja tuntu vähä vaivalloiselta, mutta silti 80cm oltiin kolmansia, ja ysikympissä eka este putos, mutta tosi hyvin! Ite oon tooooooooooooooooosi tyytyväinen! :)
Se vaa on niin hieno <3


Sit Samppa. Kun jätin vikaks, nii kaikki ajattelee et varmaan meni surkeesti.
Mut päinvastoi!!!!!!!!  Siis se ponivaanonniinparasjaihanaymsymsyms.
Empun sanojen mukaan ~Rakastan sua 7 päivää viikossa <3~ Se oli siis niin upee!! Me voitettiin 80cm.. ja 90cm!! SE meni tosi reippaasti, ja lopussa tuli hidastusongelmia mut muuten ihan huippu!!!
Lakattan <33

Mutta siis kuulumiset kerrottu- lisäksi menin eilen Reiskalla, mut tulee video joten senkin näätte huomenna/yöllä- joten asiani on tämä. Videot tulee KUN EHDIN TEHÄ!!! Siis joskus. Siihen asti baibaibabyt! <3 :D
//Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti