torstai 14. helmikuuta 2013

44# Hyvää ystävänpäivää!









 




Heij!

Mä ajattelin että nyt ystävän päivän kunniaksi tehä kerrankin postauksen jossa kerron ihan ITSESTÄNI!
Minun kaikki postaukset liittyy hevosiin tai johonki, mutta en ole ikinä kertonut tarkemmin, millanen oon luonteeltani yms.

Elisiis, tässä!





Aloitetaans.

Eli siis toi kuva on sen yhden elokuvan ( Zombi-jengi) kuvauksista, ja tsädäm olin Zombi niin sit meikit yms ihan jees, eiks nii? :D

Olen siis nimeltäni Salla-Mari, mutta minua kutsutaan monella eri lempinimellä. Useimmiten Sallukka, tai jokin sinne päin. Olen todella huumorintajuinen, heitän läppää vähän kaikesta ja saatan nauraa kerralla jopa 20min!!( tuo on yksi aika kun nauroin kotoa valmennuksiin KOKO MATKAN!!) Rakastan suklaata ja kaikkia herkkuja oms! <3 ;D Ja niin, vaikka olen huumorin tajuinen, mua ei kannata suututtaa.
Meinasin kerran vetää ( ala-asteella) bestistä turpaan kun suutuin.. Onneksi olen taitava vaihtamaan aihetta.
Jos suutun, minulla tosiaan naksahtaa päässä, ja en ajattele mitään muuta kun raivoamista. Se on jotenkin mulle normaalia. Suuttuessani paiskon ovia, haukun kaikki osalliset manalasta helvettiin ja muuta mukavaa. :) Olen n. 165cm pitkä, ja olen aika lihaksikas. Ainakin minusta, ja isäni sanojen mukaan ; " Ei toi oo normaalia sun ikäselle tytölle!"
En ole kovin arka, ja ennen oli kavereiden kanssa tapana juosta iltaisin (klo. 23) puhumaan maitomiehelle, joka haki navetalta maidon.

Pidän kirjoittamisesta, olen kirjoittanut monia novelleja, ja lukemisesta.
Harmonyn muisto,Ranchin Keijut,Vihdoinkin vapaa ja Ei viimeinen kerta.

Noi on minun kirjottamia, ja suosittelen eniten tota Vihdoinkin vapaa novellia. Itse tykkään todella paljon!! :D






Olen harrastanut ratsastusta kolmevuotiaasta ja nykyään kilpailen. Ensimmäisen ponini sain 2007 (kuvassa) ja se oli minulla alle vuoden, kun kyllästyin ja pidin muutaman kuukauden taukoa.
Myöhemmin jatkoin ja sain elokuussa 2008 toisen oman ponin.  Kilpailin monella eri siskoni hevosella, ja ratsastin niitä pienestä lähtien. Kuvassa olen kilpailuissa ensimmäisellä ponillani.
Nykyään harrastan myös lukemista,Mangaa(hiukan Animea),piirtämistä ja laskettelua, ratsastelun ohella.

Saatan lukea päivässä jopa 10 kirjaa, sillä luen TODELLA nopeasti.
n. 100 sivua, n. 30minuuttia.







// Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti