maanantai 25. helmikuuta 2013

50# Luovutan..

Heij!

Joo nyt mä luovutan.
..
..

...

... En jaksa tota kuva juttua. En tee sitä enää. PISTE!!

Nyt on tulossa kaksi videokoostetta ja yksi videopostaus.

Yksi videokooste Tuplan ja mun maastoestevalkoista, toinen Sampan ja mun maastoestevalkoista.

Videopostaus tuli vähänniinkun " viimehetken" päätöksenä. Harkitsin sitä noin minuutin.
Laitan varmaan ne kaikki huomenna yhtenä pläjäyksenä, kun tänään en ehi ( enkäpäivitäblogia-shhh) koska kokeet huomenna<3 Joten luen kokeisiin koko illan ja en istu koneella.

Tosin taisin eksyä hiukan kotitalouden kirjan luota.. Ja istun sen vieressä tietokoneella!!
Ne siis huomenna. Mulla meni viikonloppu hyvin, perjantaina valitin kaikille et oon koko viikonlopun yksin ja plaaplaaplaa mutta lauantaina tuli yllätys(koska muisti) että ainii, Pinja ja Reetta tulee yöksi! Siinä tytöt kolmen maita tuli meille, tehtiin töitä ja sit illalla kun kerettiin niin Saara piti koulutunnin. Menin Sampsulla ja poni on niiin hieno <3 Ei kellää muul voi olla tollasta. Hyvä hyppääjä,menee mistä vaan,luotettava kuin kallio ja huippu kouluponi<3 ja viel hevoskokonen!!! <3 <3 Lakattaaan<3 Sellasta jännää ympyrä juttua... En jaksa selittää.

Mutta kuitenkin.

Sit innostuin torstaina jo muokkaamaan kuvia ja tässä mitä muokkasin :



 
Joo oli tylsää.. :D
 
Mutta tässä vielä viikonlopun elokuva, mikä tehtiin sunnuntaina Pinjan & Reetan kanssa. Eipä muuta!!
 
 
 
 
// Smallukka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti