torstai 12. heinäkuuta 2012

2#New Hair!

Eilen oli normi päivä, ratsastelin ja olin netissä. Eli ihan normaali. :DDD

Mutta tänään...
Aamulla lähin kaupunkiin ( blää... "aamulla" 13.30) ja kahelta oli parturi.
Meni koko päivä siel. No melkein. Joskus neljän jälkeen tultiin kotiin ja minä hirmu kiireessä syöksyin laittamaan ponin kisoja varten valmiiksi! Harjasin Maaran,laitoin suojat valmiiksi ja kannoin kamat autoon.
Sitten juoksin sisälle vaihtamaan kamppeet ja söin pikkusen.
Sitten lähettiin Purolaan. Kerettiin ihan hyvin, koska olin vasta 2 luokassa, kateltiin 1 a,b ja c luokkia.
Lähin verkkaamaan Maaran ja verkka meni ihan hyvin, hypyissä oli aika jäykkä.
Kun luokka alko olin tutustunut rataan ja lähin toisena. Rata oli ihan mahtava!
Tultiin toisiksi! Vähänkö olin tyytyväinen! Kotona auttelin isiä rakennuksella ja sit tulin koneelle. :))

Kirjottelen ens kerran  Lauantaina tai sunnuntaina. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti